Acollida matinal
Espai migdia
Activitats de lleure
Menjador
Menús saludables i de proximitat
Activitats de tarda
De 16 a 17h, de dilluns a divendres
Acollida de tarda
De 16h a 17h de dilluns a divendres
Casals
Durant les vacances d’hivern, primavera i estiu

L’escola disposa dels serveis de menjador, espai del migdia, acollida (matí i tarda), activitats de tarda (extraescolars) i casals.

Els monitors encarregats d’acompanyar als infants en tots aquests serveis (excepte en extraescolars) pertanyen a la empresa AE Sant Andreu, que segueix la línia pedagògica de l’escola i que treballa amb l’equip de mestres i l’AFA per oferir propostes adequades als infants. És l’Associació Esportiva Sant Andreu qui gestiona el menjador, acollides i casals, per tant per qualsevol incidència, dubte, sol·licitud etc en relació a aquests serveis cal posar-se en contacte amb ells. [escolagaia@aesantandreu.org]

Per mes informació o suggeriments sobre aquests serveis també podeu posar-vos en contacte amb l’AFA a través de cadascuna de les comissions corresponents.

Servei bon dia

Les famílies que ho necessitin poden disposar d’un servei d’acollida matinal (de 8 a 9h), on els infants estaran acompanyats per l’equip de monitors. Els infants podran esmorzar si cal i fer diferents activitats de lleure. L’esmorzar caldrà dur-lo de casa i es recomana que sigui saludable.

Menjador

L’escola ofereix als infants menús saludables i de proximitat. Com no disposem de cuina pròpia, CIBUS es l’empresa que ens serveix el càtering, una empresa de la ciutat que promou una alimentació saludable, sostenible i de proximitat. Durant el temps de menjador, els infants estan acompanyats per l’equip de monitors que vetlla pel bon funcionament de l’espai tot promovent l’autonomia dels infants.

Espai migdia

Un cop els infants han acabat el seu àpat se’ls ofereix propostes de lleure en diferents espais de l’escola. Als jardins hi ha activitats més dinàmiques, a l’interior s’ofereixen propostes més tranquil·les i aquells infants que ho desitgin poden descansar als llitets que hi ha preparats a la sala de psicomotricitat.

Servei bona tarda

Les famílies que ho necessitin poden disposar d’un servei d’acollida al finalitzar l’horari escolar (de 16 a 17h), on els infants seran acollits per l’equip de monitors, podran berenar i tindran diferents propostes de lleure en consonància amb la línia pedagògica de l’escola. El berenar caldrà dur-lo de casa i es recomana que sigui saludable.

Activitats de tarda

A partir de les 16h, es realitzen diferents activitats, només per a infants a partir de p4. L’oferta pot variar d’any en any, i pretén adaptar-se als gustos i necessites dels infants i les famílies, sempre consensuades amb l’equip pedagògic de l’escola. Actualment les activitats que s’ofereixen són circ, dansa, psicomarcial, piscina i anglès creatiu.

Casals

Durant els períodes de vacances escolars d’hivern (Nadal), primavera (Setmana Santa) i estiu, l’AFA ofereix casals amb el mateix equip de monitors que acompanyen als infants en els altres serveis. S’ofereixen activitats sobre una temàtica concreta (art, ciència, animals etc) que es va desenvolupant al llarg dels dies i que estan consensuades amb l’equip de mestres de l’escola. La realització del casal d’estiu està supeditat a les obres d’ampliació dels mòduls que es fan cada any durant l’estiu.