Tall reivindicatiu el 15 de gener per reclamar un entorn escolar segur i pacificat

L’AFA de l’Escola Gaia ens hem afegit a la iniciativa d’Eixample Respira per reclamar entorns escolars segurs i pacificats. Demanem menys soroll, menys cotxes i menys contaminació!

El divendres vinent, 15 de gener, ens afegirem als més de 35 talls simultanis a diferents escoles de Barcelona, en el nostre cas serà al carrer Consell de Cent amb Castillejos de 16 a 16.30 hUs esperem a totes les famílies!!!

Hi haurà una pancarta feta conjuntament amb l’Escola dels Encants i la Llar d’infants Leonor Serrano i tothom qui vulgui pot portar el seu cartell, aquí teniu algunes propostes:

“MENYS COTXES!”

“- COTXES, + SALUT”

“MENYS SOROLL!”

“+ ESPAI SEGUR”

“L’AIRE NET, ÉS UN DRET!”

“VORERES SEGURES”

Recordeu que cal seguir les mesures de seguretat: mascareta i distància entre famílies.

El passat 11 de desembre, 20 escoles van fer el primer tall i hi va haver un ampli ressò als mitjans de comunicació.
Pots consultar més informació a la guia per les escoles d’Eixample Respira.

Ens trobem el divendres!!!