24 Ene 2ª Xerrada pedagògica: “Llibertat i límits”
Acompanyant el creixement dels infants amb respecte i amor.
Organitzada per l’AFA i l’Escola Gaia
13 de febrer – 17.30 a 19.30 hores a la sala de psicomotricitat de l’Escola.
Aforament complert.
Si t’has inscrit i al final no pots venir, allibera la teva plaça perquè una altra persona pugui assistir. Envia’ns un email a: afa.comissiocomunicacio@gmail.com
Inscripció via formulari que es publicarà aquí al web el dia 3 de febrer a les 9 hores.
Accés al formulari d’inscripció
*Aforament limitat – Inscripció per persona.
Recordeu que no es pot assistir amb infants (només nadons) i que no hi haurà servei de monitors.
Gratuït i prioritat d’inscripció per a les famílies membres de l’AFA.
Famílies no membres de l’AFA: 5 € que caldrà pagar el mateix dia en efectiu.
Ponent de la xerrada:
Verónica Antón, psicòloga i terapeuta especialista en intervencions sistèmiques amb famílies, infants i adolescents, i experta en assessoraments a escoles interessades en la innovació pedagògica.
Fundadora i directora de SENDA.
L’activitat té com a objectiu tractar la importància i la funció dels límits en l’educació dels nostres infants.
La forma com posem límits és clau per establir una relació positiva amb els nostres infants i per donar estructura i benestar.
La xerrada es dividirà en dues parts: la primera serà una exposició d’informació i de conceptes i la segona una reflexió conjunta i torn de preguntes.
Podeu llegir més informació al web de SENDA (https://sendabcn.com/)
Des de la comissió de comunicació estem molt contents de la gran participació a la primera xerrada que vam fer al primer trimestre.
Creiem que va ser un gran moment compartit entre famílies, mestres i acompanyants de l’escola on ens vam conèixer una mica més i vam aprendre els uns dels altres.
Us esperem el 13 de febrer!!!