02 Dic Procés de selecció de l’empresa de monitors – Actualització
Benvolgudes famílies,
Des de la Junta de l’AFA volem compartir el procés de selecció de l’empresa de monitoratge que començarà a donar-nos servei a partir del 8 de gener de l’any 2020.
Esperem que entengueu que aquest és un procés complex que ha requerit i requerirà hores d’implicació per part de tota la junta de l’AFA i l’equip pedagògic de l’Escola.
El nostre objectiu, juntament amb l’equip directiu de l’escola, és buscar la millor solució que s’adapti a les necessitats i el benestar de tots els infants.
RECEPCIÓ D’INTERÈS
Des del 21 de novembre hem rebut noms d’empreses que ofereixen el servei de monitors, tant per part d’escoles conegudes com a través de les famílies de l’Escola Gaia.
S’ha contactat amb tota empresa suggerida fins al 26 de novembre per conèixer el seu interès per a treballar amb l’Escola Gaia.
PLEC I PROPOSTES
- S’ha lliurat a les empreses interessades un document (plec de condicions) on se’ls expliquen els criteris i requeriments dels serveis que demanem des de l’Escola i l’AFA, així com el sistema d’avaluació que tindrem en compte.
- S’han solucionat dubtes i preguntes de cada empresa tant d’índole funcional i administratiu escolar, com econòmic, laboral i legal. Aquest procés ha durat diversos dies.
- El 3 de desembre tancarem el termini perquè les empreses lliurin les seves propostes revisades.
- Les següents empreses han lliurat proposta per escrit:
- Diverjoc
- XinoXano
- AE Sant Andreu
- Crea i Creix
- Vatua
- Dinamic
- Les següents empreses han mostrat interès a lliurar proposta:
- Fundesplai
- Fundació Pere Tarrés
- Kampikipugui
- Ziga – Zaga
- Trastero de las Artes
- Les següents empreses NO han mostrat interès a lliurar proposta:
- Garbuix
- Incoop
SERVEIS I MONITORS
- Els serveis que se’ls ha requerit a totes les empreses són els mateixos amb què avui compta l’Escola Gaia en acollides i espai del migdia.
- Això vol dir:
- Servei de monitors/es al menjador.
- Servei de monitors/es tant per acollida com per l’acompanyament d’activitat de piscina.
- Gestió de cobrament i administració de rebuts.
- S’està fent el possible perquè la major part de l’equip de monitors / es continuï, incorporant-se a l’empresa que es faci càrrec del servei.
AVALUACIÓ
- Del 2 a l’11 de desembre els membres de la Junta, així com part de l’equip directiu de l’Escola, assistiran a les entrevistes amb cadascuna de les empreses que lliurin propostes.
- Cada proposta, dossier i entrevista, serà avaluada amb criteris i punts associats als següents indicadors:
- Plantejament pedagògic
- Metodologia de treball
- Programa d’activitats
- Ràtio infantil
- Personal d’atenció directa d’infants amb dificultats
- Innovacions tecnològiques en la gestió diària del servei i la relació amb les famílies
- Coordinadors i dinamitzadors
- Neteja
- Formació al personal que atén els infants
- Formació al personal de cuina
- Formació contínua
- El dijous 12 de desembre l’equip directiu de l’Escola i la Junta es reuniran amb l’objectiu de decidir quina proposta es presentarà davant l’Assemblea de l’AFA.
ASSEMBLEA
- El dimarts 17 de desembre a les 17.00 h presentarem tot el procés en Assemblea per a la seva ratificació.
- Després d’aquest pas, procedirem a la signatura del contracte amb l’empresa.
Qualsevol comentari no dubteu a escriure a:
presidenciaafa.escolagaia@gmail.com
Moltes gràcies