Associar-se al AFA

Us animem a formar part de l’AFA! Per associar-vos, aquí teniu el formulari:

Full inscripció AFA 2018-2019

Ens el podeu fer arribar complimentat; per email a afaescolagaia@gmail.com, o bé entregar-lo en paper a la recepció de l’escola. És necessari firmar a les dues pàgines.

La quota d’associat pel curs 2018-2019 (40 € per família), a diferència del curs passat i per més comoditat per les famílies, serà cobrada per rebut domiciliat en compte corrent. Tindrem en compte i no emetrem rebut, per aquelles famílies que en les darreres setmanes ja ens hagueu fet l’ingrés de la quota 2018-2019 per transferència bancaria.

Si vols saber més sobre què és el AFA i de quina s’encarrega accedeix aquí.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

¡Os animamos a formar parte del AFA! Para asociaros, aquí tenéis el formulario:

Formulario de inscripción AFA 2018-2019

Nos lo podéis hacer llegar cumplimentado; por email a afaescolagaia@gmail.com, o entregarlo en papel en la recepción de la escuela. Es necesario firmar en las dos páginas.

La cuota de asociado para el curso 2018-2019 (40 € por familia), a diferencia del curso pasado y para mayor comodidad para las familias, será cobrada por recibo domiciliado en cuenta corriente. Tendremos en cuenta y no emitiremos recibo, para aquellas familias que en las últimas semanas ya hayáis hecho el ingreso de la cuota 2018-2019 por transferencia bancaria.

Si quieres saber más sobre que es el AFA y de qué se encarga accede aquí.

¡Muchas gracias por vuestra colaboración!